Funny Pictures go here

Page 1 of 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Next

View previous topic View next topic Go down

Funny Pictures go here

Post by KrAzY on Thu Jan 07, 2010 6:06 pm

Funny pictures in here... ALL OF THEM



I will start the thread with some lolable engrish signs




























avatar
KrAzY
Painter of the Flames

Male Number of posts : 3952
Age : 27
Registration date : 2008-06-29

View user profile

Back to top Go down

Re: Funny Pictures go here

Post by Vigil on Thu Jan 07, 2010 6:11 pm











Sorry about stealing the last one Krazy, but the picture is too good.

_________________



A still more glorious dawn awaits.
Not a sunrise, but a galaxy rise
A morning filled with 400 billion suns
The rising of the milky way

You can fight like a Krogan, run like a Leopard
But you'll never be better than Commander Shepard
avatar
Vigil
Dark Knight of the Flames

Male Number of posts : 4810
Age : 28
Location : Unknown.
Registration date : 2009-01-12

View user profile

Back to top Go down

Re: Funny Pictures go here

Post by Ringleader on Thu Jan 07, 2010 6:12 pm

he he, grammar crisis room...
avatar
Ringleader
Crimson Muse

Male Number of posts : 1993
Age : 25
Registration date : 2009-06-12

View user profile

Back to top Go down

Re: Funny Pictures go here

Post by KrAzY on Thu Jan 07, 2010 6:23 pm





























Last edited by KrAzY on Thu Jan 07, 2010 7:04 pm; edited 5 times in total
avatar
KrAzY
Painter of the Flames

Male Number of posts : 3952
Age : 27
Registration date : 2008-06-29

View user profile

Back to top Go down

Re: Funny Pictures go here

Post by Gauz on Thu Jan 07, 2010 6:37 pm

ROFL

These translations are GREAT!
avatar
Gauz
Crimson Medic

Male Number of posts : 7687
Registration date : 2009-02-11

View user profile

Back to top Go down

Re: Funny Pictures go here

Post by laxspartan007 on Thu Jan 07, 2010 7:02 pm







Just So i Dont get in trobble...

the folowing links are for 18 YEARS OF AGE OR OLDER!!! (not Razz ) and if you arent desterbed easily...

http://illiweb.com/fa/pbucket.gif

http://illiweb.com/fa/pbucket.gif
avatar
laxspartan007
Minion

Male Number of posts : 1272
Age : 22
Location : Embry Riddle Aeronutical University
Registration date : 2009-02-09

View user profile

Back to top Go down

Re: Funny Pictures go here

Post by Gauz on Thu Jan 07, 2010 7:09 pm

The last one will turn seath on
avatar
Gauz
Crimson Medic

Male Number of posts : 7687
Registration date : 2009-02-11

View user profile

Back to top Go down

Re: Funny Pictures go here

Post by laxspartan007 on Thu Jan 07, 2010 7:11 pm

lolz
avatar
laxspartan007
Minion

Male Number of posts : 1272
Age : 22
Location : Embry Riddle Aeronutical University
Registration date : 2009-02-09

View user profile

Back to top Go down

Re: Funny Pictures go here

Post by CivBase on Thu Jan 07, 2010 7:29 pm

Those engrish pictures are amazing.

_________________
avatar
CivBase
Adbot

Male Number of posts : 7336
Location : Etchisketchistan
Registration date : 2008-04-27

View user profile http://pathwaygames.forumotion.net/

Back to top Go down

Re: Funny Pictures go here

Post by PiEdude on Thu Jan 07, 2010 8:11 pm



avatar
PiEdude
Crimson Jester

Male Number of posts : 4571
Age : 24
Location : In the middle of a hollowed crust.
Registration date : 2008-03-24

View user profile

Back to top Go down

Re: Funny Pictures go here

Post by Nocbl2 on Thu Jan 07, 2010 10:44 pm





avatar
Nocbl2
Lord's Personal Minion

Male Number of posts : 4811
Age : 18
Location : California
Registration date : 2009-03-18

View user profile

Back to top Go down

Re: Funny Pictures go here

Post by Ukurse on Thu Jan 07, 2010 11:03 pm






This one is just for Gauz!
Spoiler:
CLICK
avatar
Ukurse
Minion

Male Number of posts : 1441
Age : 22
Location : Auckland, New Zealand
Registration date : 2009-01-12

View user profile

Back to top Go down

Re: Funny Pictures go here

Post by PiEdude on Fri Jan 08, 2010 5:56 am

I lol'd hard at that last one!

Repp-

Wait, wut?
avatar
PiEdude
Crimson Jester

Male Number of posts : 4571
Age : 24
Location : In the middle of a hollowed crust.
Registration date : 2008-03-24

View user profile

Back to top Go down

Re: Funny Pictures go here

Post by RX on Fri Jan 08, 2010 12:24 pm

avatar
RX
Minion

Male Number of posts : 1957
Age : 23
Location : Ancient Kingdom of Norwegia
Registration date : 2008-12-12

View user profile

Back to top Go down

Re: Funny Pictures go here

Post by MrX on Fri Jan 08, 2010 12:35 pm

yeah i bet jesus is impressed

WARNING SICK CONTENT
avatar
MrX
Lord's Personal Minion

Male Number of posts : 3080
Location : broadmore
Registration date : 2008-03-25

View user profile

Back to top Go down

Re: Funny Pictures go here

Post by Carlos Spicyweiner on Fri Jan 08, 2010 1:14 pm

sargentbilco wrote:yeah i bet jesus is impressed

WARNING SICK CONTENT
WTF I SHOULD'VE TRUSTED MYSELF NOT TO CLICK ON THAT GOD DAMN IT FUCK THAT SHIT!
avatar
Carlos Spicyweiner
Minion

Male Number of posts : 803
Registration date : 2008-07-04

View user profile

Back to top Go down

Re: Funny Pictures go here

Post by MrX on Fri Jan 08, 2010 1:15 pm

i did warn you about the second one... LOL still funny shit though XD
avatar
MrX
Lord's Personal Minion

Male Number of posts : 3080
Location : broadmore
Registration date : 2008-03-25

View user profile

Back to top Go down

Re: Funny Pictures go here

Post by Carlos Spicyweiner on Fri Jan 08, 2010 1:18 pm

sargentbilco wrote:i did warn you about the second one... LOL still funny shit though XD
IT'S NOT FUCKING FUNNY YOU SICK BASTARD!
avatar
Carlos Spicyweiner
Minion

Male Number of posts : 803
Registration date : 2008-07-04

View user profile

Back to top Go down

Re: Funny Pictures go here

Post by MrX on Fri Jan 08, 2010 2:41 pm

IT IS XD LOL
avatar
MrX
Lord's Personal Minion

Male Number of posts : 3080
Location : broadmore
Registration date : 2008-03-25

View user profile

Back to top Go down

Re: Funny Pictures go here

Post by Gauz on Fri Jan 08, 2010 3:38 pm

Ukurse wrote:




This one is just for Gauz!
Spoiler:
CLICK
LOL at the both Razz
avatar
Gauz
Crimson Medic

Male Number of posts : 7687
Registration date : 2009-02-11

View user profile

Back to top Go down

Re: Funny Pictures go here

Post by TNine on Fri Jan 08, 2010 4:20 pm

http://verydemotivational.com/?ref=chz
avatar
TNine
Minion

Male Number of posts : 1200
Age : 22
Registration date : 2009-02-09

View user profile

Back to top Go down

Re: Funny Pictures go here

Post by Gauz on Fri Jan 08, 2010 4:54 pm

avatar
Gauz
Crimson Medic

Male Number of posts : 7687
Registration date : 2009-02-11

View user profile

Back to top Go down

Re: Funny Pictures go here

Post by Death no More on Fri Jan 08, 2010 5:19 pm

Mr. Grenade wrote:
sargentbilco wrote:i did warn you about the second one... LOL still funny shit though XD
IT'S NOT FUCKING FUNNY YOU SICK BASTARD!
...... I knew I should've killed you while I had the chance Bilco.
avatar
Death no More
Lord's Personal Minion

Male Number of posts : 2178
Age : 22
Location : Spreading Holy convergence in the sprawl.
Registration date : 2009-03-29

View user profile

Back to top Go down

Re: Funny Pictures go here

Post by Nocbl2 on Fri Jan 08, 2010 5:41 pm

TNine wrote:http://verydemotivational.com/?ref=chz
Obviously...

Death no more wrote:
Mr. Grenade wrote:
sargentbilco wrote:i did warn you about the second one... LOL still funny shit though XD
IT'S NOT FUCKING FUNNY YOU SICK BASTARD!
...... I knew I should've killed you while I had the chance Bilco.
WHY THE F
avatar
Nocbl2
Lord's Personal Minion

Male Number of posts : 4811
Age : 18
Location : California
Registration date : 2009-03-18

View user profile

Back to top Go down

Re: Funny Pictures go here

Post by Gold Spartan on Fri Jan 08, 2010 5:44 pm

bilco, that's just wrong. Beastiality is fucked up shit.
avatar
Gold Spartan
Lord's Personal Minion

Male Number of posts : 3405
Age : 22
Location : Kentucky, where else?
Registration date : 2008-03-24

View user profile http://www.fftu.info/forum/index.php?

Back to top Go down

Re: Funny Pictures go here

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum